سیاسی پناہ کے متلاشی کے لیے نقد امداد کی بندش سے متعلق سوالات اور جوابات

1. موصول کی گئی ادائیگی کے متعلق معلومات :

۔   وزارت برائے پناہ اور مہاجرین کے منصوبے کے مطابق ، ستمبر 2021 کے آخر میں یو این ایچ سی آر کا نقد امداد پروگرام بند ہو رہا ہے ۔ آپ کو ملنے والا استحقاق یو این ایچ سی آر کی طرف سے آخری ادائیگی ہے ۔  اکتوبر 2021 سے ، یونانی ادارے ہی پناہ کے متلاشی افراد کی بنیادی ضروریات کو پورا کرنے کے لئے مدد فراہم کرنے کے ذمہ دار ہوں گے ۔

     2۔ یونانی وزارت برائے پناہ اور مہاجرین نے نقد امداد کی رقوم پر نظر ثانی کرتے ہوئے ایک فیصلہ ( وزارتی فیصلہ 26۔07۔2021 / 115202 ) جاری کیا ہے ۔

جب کھانا فراہم ہوتا ہو
خاندان کا سائز رقم
 18سال سے اوپر کے افراد  75 یورو
ایک جوڑا، والد/والدہ اور ایک بچہ  135 یورو
تین افراد کا خاندان  160 یورو
چار یا زائد افراد کا خاندان  210 یورو
 جب کھانا فراہم نہ ہوتا ہو
  خاندان کا سائز رقم
  18 سال سے اوپر کے افراد  150 یورو
 ایک جوڑا، والد/والدہ اور ایک بچہ  270 یورو
  تین افراد کا خاندان  320 یورو
چار یا زائد افراد کا خاندان  420 یورو

مندرجہ بالا تبدیلی 2021۔07۔26 سے نافذ کی گئی ہے ۔ اسی وجہ سے آپ کو موصول ہونے والی رقم پچھلی ادائیگیوں کی نسبت کم ہو سکتی ہے ( اگر آپ دو افراد پر مشتمل خاندان ہیں یا آپ کے خاندان میں پانچ سے زائد افراد ہیں )۔

 3۔  تحفظ کے مستفید افراد ( تسلیم شدہ مہاجرین اور ضمنی تحفظ سے مستفید افراد ) جو ریاستی رہائشی سہولیات میں رہتے ہیں انہیں ریاستی حکام کے وزارتی فیصلے کے مطابق کمزوری کے معیار پر پورا اترتے ہوئے ایک ماہ کا استحقاق ( اگست کے لیے ) دے دیا گیا ہے ۔

4۔  ریاستی رہائشی سہولیات میں رہنے والے پناہ کے متلاشی افراد کو دو مہینے ( اگست اور ستمبر کا مہینہ) کا استحقاق مل چکا ہے ۔ اسی لیے اگست میں کی جانے والی ادائیگی ، اگست اور ستمبر کی یکمشت ادائیگی ، حکومت کے نقد امداد پروگرام تحویل میں لینے تک یو این ایچ سی آر کی طرف سے کی جانے والی آخری ادائیگی ہے ۔

5۔  پناہ کے  وہ متلاشی افراد جو ریاستی رہائشی سہولیات میں نہیں رہتے اور وزارت برائے پناہ اور مہاجرین کی طرف سے یو این ایچ سی آر کے حوالے کئے گئے ہیں کیونکہ انہوں نے ریاستی رہائش کی درخواست دی تھی اور ابھی بھی ان کی درخواست زیر التوا ہے، کو ردعمل کے طور پر تین مہینوں جولائی،  اگست اور ستمبر کی یکمشت ادائیگی کر دی گئی ہے ۔

6۔  برائے مہربانی یاد رہے کہ یو این ایچ سی آر پڑی پیڈ کیش کارڈ 15 ستمبر 2021 کو بند ہو جائے گا اور اس تاریخ سے پہلے تمام رقم نکال لینی چاہیے ۔

 7۔  اگر آپ کا کیش کارڈ گم ہو، چوری ہو یا خراب ہو جائے تو آپ کو فوری طور پر اپنے استقبالیہ/ رہائشی سہولت کے کیش کارڈ ہیلپ ڈیسک سے رابطہ کرنا چاہیے ۔ گمشدہ کیش کارڈز کی تبدیلی اگست کے آخر تک ممکن ہو سکتی ہے  اور یہ آپ کی رہائش گاہ پر منحصر ہے ۔ آپ کو متعلقہ سائٹ پر چیک کرنے کی ضرورت ہوگی تاکہ آپ جان سکیں کہ کیش اہلکار کس تاریخ کو سہولت / سائٹ کا دورہ کر رہے ہیں ۔ کیش ہیلپ لائن 15 ستمبر، کارڈز غیر فعال ہونے کی تاریخ سے، خرابیوں کا سراغ لگانے کی پیشکش نہیں کرے گی ۔ براہ کرم اپنے کارڈ کو ہر وقت حفاظت سے محفوظ جگہ پر رکھیں ۔

2. یو این ایچ سی آر کے ایستیا کیش پروگرام کی بندش سے متعلق سوالات اور جوابات ( 16 جولائی 2021 سے )

سوال : کیا یو این ایچ سی آر کیش پروگرام بند ہونے والا ہے ؟

جواب  : جی ہاں ، وزارت ہجرت اور پناہ کے منصوبے کے مطابق ، یو این ایچ سی آر کا نقد امداد پروگرام ستمبر 2021 کے آخر میں اختتام پذیر ہو رہا ہے ۔ یکم اکتوبر 2021 سے ، یونانی حکام پناہ کے متلاشی افراد کی بنیادی ضروریات کو پورا کرنے کے لئے مدد فراہم کرنے کے ذمہ دار ہوں گے ۔

سوال : مجھے کب تک یو این ایچ سی آر سے نقد امداد ملے گی ؟

جواب : یو این ایچ سی آر کے ذریعے آخری ادائیگی اگست کے آغاز میں کی جائے گی اور یہ رقم دو ماہ ، اگست اور ستمبر کی اکٹھی ہو گی ۔

سوال : کیا یو این ایچ سی آر کے کیش کارڈ غیر فعال ہو جائیں گے ؟

جواب : جی ہاں ، پری پیڈ یو این ایچ سی آر کے کیش کارڈ کو 15 ستمبر 2021 کو غیر فعال کر دیا جائے گا ۔ کارڈوں میں موجود رقم 15 ستمبر 2021 سے پہلے نکال لینی چاہیے ۔ یو این ایچ سی آر غیر فعال ہونے کی آخری تاریخ کے بارے میں کارڈ مالکان کو مستقل بنیاد پر یاددہانی کے لئے ایس ایم ایس بھیج رہا ہے ۔ 

سوال : اگر میرا کارڈ گم ہو جائے تو مجھے کیا کرنا چاہیے ؟

جواب : اگر آپ کا کیش کارڈ گم ہو،  چوری ہو یا خراب ہو جائے تو آپ کو فوری طور پر اپنے استقبالیہ / رہائشی سہولت کے کیش ہیلپ لائن یا کیش ہیلپ ڈیسک سے رابطہ کرنا چاہیے ۔ گمشدہ کیش کارڈز کی تبدیلی اگست کے آخر تک ممکن ہو سکتی ہے لیکن آپ کہاں رہتے ہیں یہ اس پر منحصر ہے ۔  آپ کو متعلقہ سائٹ پر چیک کرنے کی ضرورت ہوگی تاکہ آپ جان سکیں کہ کیش اہلکار کس تاریخ کو سہولت / سائٹ کا دورہ کر رہے ہیں ۔  کیش ہیلپ لائن 15 ستمبر، کارڈ غیر فعال ہونے کی تاریخ سے ، خرابیوں کا سراغ لگانے کی پیشکش نہیں کرے گی ۔ براہ کرم اپنے کارڈ کو ہر وقت حفاظت سے محفوظ جگہ پر رکھیں ۔

سوال : اگر مجھے اپنے کیش کارڈ میں دشواری کا سامنا ہوتا ہے تو مجھے کیا کرنا چاہیے ؟

جواب : کیش ہیلپ لائن سے رابطہ کریں ۔ براہ کرم نوٹ کریں کہ یو این ایچ سی آر کے پری پیڈ کیش کارڈ کو 15 ستمبر 2021 کو غیر فعال کر دیا جائے گا اور اس تاریخ سے پہلے کوئی بھی رقم نکال لینی کی ضرورت ہے ۔

سوال : میں ابھی پناہ گزین کی حیثیت سے یونان پہنچا ہوں ۔ میں نقد امداد وصول کرنے کے لیے کس طرح اندراج کروا سکتا    ہوں ؟ 

جواب : اگر آپ باضابطہ سرکاری استقبالیہ سہولت میں رہائش پذیر ہیں تو اس سہولت کا مجاز منتظم عملہ یو این ایچ سی آر کو آپ کی موجودگی سے آگاہ کر دے گا ۔ یہ استقبالیہ کی کھلی سہولیات ، استقبالیہ اور شناخت کے مراکز ( آر آئی سی ایس ) ، ایستیا رہائشی پروگرام ، اور وزارت کے ساتھ تعاون کرنے والی پناہ گاہیں ہیں ۔ 20 جولائی 2021 کے بعد نقد امداد کے لئے نئے اندراجات بند ہو جائیں گے ۔ حکومتی پالیسی کے مطابق ، صرف ان ہی پناہ گزینوں کو نقد امداد فراہم کی جائے گی جو یونانی حکام کے ذریعے تسلیم شدہ پناہ گزینوں کے لیے مذکورہ بالا رسمی استقبالیہ / رہائش کی سہولیات میں رہائش پذیر ہیں ۔ اگر آپ سرکاری رہائش کی سہولت کے بارے میں حوالہ طلب کرتے ہیں تو آپ کو مندرجہ ذیل لنک کے مطابق حوالہ دینے والی ہدایات پر عمل کرنا ہو گا ۔

https://help.unhcr.org/greece/living-in-greece/access-to-cash-assistance/

سوال : میں ایک کھلی استقبالیہ سہولت ( سائٹ ) میں رہتا ہوں ، نقد اہلکار کب تک سہولیات کا دورہ کریں گے ؟

جواب : نقد اہلکار تکنیکی مدد فراہم کرتے ہوئے اگست کے آخر تک سرزمین / مین لینڈ استقبالیہ کی سہولیات کا دورہ کرتے رہیں گے ، لیکن 20 جولائی کے بعد کوئی نیا اندراج یا نئے کیش کارڈ جاری نہیں ہوں گے ۔ کھوئے ہوئے کیش کارڈز کی تبدیلی ممکن ہے ، لیکن نقد اہلکار مخصوص تاریخوں پر ہی سائٹوں کا دورہ کریں گے ۔ یقینی بنائیں کہ آپ اپنی متعلقہ سائٹ پر جانچ کر کے نظام الاوقات کو جانتے ہیں اور براہ کرم اپنے کیش کارڈ کو محفوظ رکھیں ۔

سوال : اکتوبر 2021 کے بعد نقد امداد وصول کرنے کے لیے مجھے کیا کرنے کی ضرورت ہے ؟

جواب : جیسے ہی یونانی حکام بنیادی ضروریات کو پورا کرنے کے لئے امداد فراہم کرنے کے لئے مستقبل کی وضعیت کے بارے میں مزید معلومات یو این ایچ سی آر کو فراہم کریں گے ، یو این ایچ سی آر ان معلومات کو وسیع پیمانے پر پھیلا دے گا ۔

3. سیاسی پناہ کے متلاشی کے لیے نقد امداد کی بندش سے متعلق سوالات اور جوابات

جو خود رہائش پذیر ہے (8 جون 2021 تک)

سوال: میں خود مختار ہوں، کیا میری نقد امداد بند کردی جائے گی؟

جواب: وزارت ہجرت اور سیاسی پناہ (ایم ایم اے) کے اعلان کے مطابق، یکم جولائی 2021 تک پناہ گزینوں کو جو خود مختار ہیں، اب نقد امداد فراہم نہیں کی جائے گی۔ لہذا، آپ کی آخری ادائیگی جون 2021 تک کے لئے ہوگی۔

سوال:میرے پاس نقد امداد کے بغیر زندہ رہنے کا ذریعہ نہیں ہے جو مجھے فراہم کی گئی تھی، اب میں کیا کروں گا؟

جواب: ایم ایم اے کے فیصلے کے مطابق، صرف پناہ گزینوں کو نقد امداد فراہم کی جائے گی۔ سیاسی پناہ کے متلاشی جو یونانی حکام کے ذریعہ تسلیم شدہ رہائشی رسمی ڈھانچوں میں رہتے ہیں۔ یہ استقبال کی کھلی سہولیات ہیں،  استقبالیہ اور شناخت کے مراکز (RICs)، ESTIA رہائش پروگرام، اور وزارت کے ساتھ تعاون کرنے والے پناہ گاہیں۔ آپ رہائش کی ان سہولیات میں سے رہائش کے لئے درخواست دے سکتے ہیں۔ اس کے لیے آپ کو کسی ریفرل ایجنسی سے رابطہ کرنے کی ضرورت ہے۔ ایک بار جب آپ کسی ایک سہولت میں سے رہائشی کے طور پر رجسٹر ہوجاتے ہیں تو آپ نقد امداد کے اہل ہوجاتے ہیں۔

سوال: کیا میں رہائش کی ان ایک سہولیات میں اندراج کرسکتا ہوں نقد امداد وصول کرنا اور وہاں نہیں رہنا؟

جواب: نہیں۔ آپ کو اس سہولت کے لیے رہائشی ہونا پڑے گا۔ ہر ماہ یہ سہولت آپ کی موجودگی کی تصدیق کرے گی اور صرف اس تصدیق کے بعد ہی آپ کو نقد امداد ملنا جاری رہے گی۔

سوال: کہاں اور کس طرح میں رہائش کے لئے درخواست دے سکتا ہوں؟

جواب: آپ اپنے شہر میں کام کرنے والی کسی این جی او یاKEMs میں درخواست دے سکتے ہیں، نقد امداد مراکز سمیت ایتھنز اور تھیسالونیکی میں۔ آپ یہاں غیر سرکاری تنظیمیں تلاش کرسکتے ہیں جو پناہ کے متلاشیوں کی حمایت کرتے ہیں۔ https://help.unhcr.org/greece/where-to-seek-help/other-services/  کووڈ کے اقدامات کی وجہ سے، یہ بہتر ہے کہ اگر آپ یہ پوچھنے کے لئے پہلے فون کریں کہ آیا وہ رہائش کے لئے آپ کی درخواست میں آپ کی مدد کرسکتے ہیں اور ملاقات کا وقت بک کرسکتے ہیں۔ اگر آپ دور دراز کے مقام پر ہیں تو آپ قریبی ریاست کی کھلی ہوئی استقبالیہ سہولت سے رجوع کرسکتے ہیں اور معلومات حاصل کرسکتے ہیں۔

سوال: کیا میں الیکٹرانک کے ذریعہ درخواست دے سکتا ہوں؟ کیا ایسا پلیٹ فارم ہے جس پر میں خود ہی درخواست دے سکتا ہوں؟

جواب: نہیں، پناہ گزینوں کے ذریعہ درخواستیں براہ راست جمع نہیں کی جاسکتی ہیں، لیکن ان تنظیموں کے توسط سے جو ایک سرشار ریفرل پلیٹ فارم میں رجسٹرڈ ہیں۔  یہ تنظیمیں آپ سے رہائش کے لیے آپ کی درخواست کو پُر کرنے کے لیے ذاتی تفصیلات پوچھیں گی، بشمول خاندانی حیثیت، زبان وغیرہ ۔ براہ کرم اپنے علاقے میں تنظیموں کو کال کریں اور ان سے ملاقات کا مطالبہ کروانے کو کہیں۔

سوال: مجھے کچھ پریشانیوں کا سامنا ہے اور میں دوسرے لوگوں کے ساتھ رہنے سے ڈرتا ہوں۔ میں کیا کروں؟

آپ کی خاص صورتحال کو مدنظر رکھا جائے گا۔ آپ کو اس تنظیم کو بتانے کی ضرورت ہے جو آپ کے لئے رہائش کی درخواست کررہی ہو، آپ کی صورتحال کی مخصوص خصوصیات، اپنی زبان ، آپ کی خاص ضروریات اگر کوئی ہے تو، آپ کی خاندانی حیثیت اور آپ جن خدشات کا خدشہ رکھتے ہیں۔ ایم ایم اے آپ کی تمام انفرادی خصوصیات پر غور کرنے اور ESTIA پروگرام کے کسی اپارٹمنٹ میں کھلی استقبالیہ سہولت میں آپ کو مناسب رہائش دینے کی کوششیں کرے گی۔

سوال: میں نے اپنے پڑوس میں دوستی کی ہے۔ میرے بچے یہاں اسکول جاتے ہیں۔ کیا مجھے قریب مناسب رہائش دی جائے گی؟

یہ یقینی نہیں ہے۔ آپ کی رہائش گاہ کی موجودہ جگہ پر غور کیا جائے گا لیکن آپ کو کسی مختلف جگہ پر رہائش کی پیش کش کی جاسکتی ہے۔ جب آپ کو رہائش کی سہولت میں جگہ مل جاتی ہے تو، وہاں آپ کی مدد کے لئے خدمات موجود ہوں گی۔

سوال: اگر میں رہائش کے لئے درخواست دیتا ہوں تو کون مجھے اس بارے میں آگاہ کرے گا کہ آیا میرے لئے / میرے کنبے کے لئے کوئی جگہ ہے؟

وہ تنظیم جو رہائش کے لئے درخواست دینے میں آپ کی مدد کرے گی۔ یہ اتنا کیوں ضروری ہے کہ ان کو اپنا تازہ ترین رابطہ نمبر دینا اور اگر نمبر تبدیلی کرتے ہیں تو انہیں آگاہ کرنا بہت ضروری ہے-

سوال: رہائش کے لئے مجھے کب درخواست دینے کی ضرورت ہے؟

جلد از جلد۔ چونکہ وزارت کو آپ کے لئے مناسب جگہ کی نشاندہی کرنے میں کچھ وقت لگے گا، یہ بہت ضروری ہے کہ آپ کسی تنظیم سے رجوع کریں اور جتنی جلدی ممکن ہو عمل شروع کریں۔

سوال: اگر میں رہائش کے لئے درخواست دیتا ہوں اور ایم ایم اے جون 2021 کے آخر تک میرے لئے کسی جگہ کی نشاندہی نہیں کرتے ہیں، کیا میری مالی نقد امداد جون 2021 کے آخر تک جاری رہے گی؟

ایم ایم اے کے اعلان کے مطابق جیسا کہ اب کھڑا ہیں۔ ہر ایک جو رہائش کی سہولت کا رہائشی نہیں ہے ان کی نقد امداد بند کردی جائے گی۔ اگر آپ کو رہائش اور نقد امداد کی ضرورت ہے تو آپ کو جلد از جلد رہائش کے لئے درخواست دینے کی ضرورت ہے۔ UNHCR اس دوران  حکام کے ساتھ اس سلسلے میں تبادلہ خیال کرتا رہے گا.

سوال: میں کب تک رہائش کے لئے ان سہولیات میں رہ سکوں گا؟

جب تک آپ پناہ کے متلاشی ہیں اور جب تک آپ کی سیاسی پناہ کی درخواست پر کوئی حتمی فیصلہ نہیں آتا ہے۔